Toto je 7 vecí, ktoré by v práci mali ostať absolútnym tabu

0

Reklama/advertisment:

Najmä nie kolegom. Ak nie ste spokojní, len vy môžete túto situáciu zmeniť. Avšak to, že si hľadáte nové zamestnanie, si nechajte pre seba. Kolegovia to môžu podsunúť šéfovi. A ten by z vašej aktivity rozhodne nebol nadšený. Radšej mu to oznámte, keď budete mať v rukách nejakú výhodnú ponuku. Tak sa budete mať o čo oprieť.

#4 O svojich zdravotných problémoch

Reklama/advertisment:

Ak vás trápi nejaká boliestka, kolega vás určite poľutuje. Ak však budete sústavne vyplakávať v robote a ľutovať sa, čoskoro nikto nebude chcieť zdieľať s vami kanceláriu. Je to otravné. Preto svoje zdravotné ťažkosti radšej konzultuje s doktorom.

#5 Ani o problémoch vo vzťahu

Photo by Matheus Ferrero on Unsplash

To do práce jednoducho nepatrí. Nehovorte o tom, že váš partner je neschopný, pretože ako sme už spomínali na začiatku, o chvíľu to bude vedieť celé oddelenie. Okrem toho, rozširovanie takýchto informácií pôsobí maximálne neprofesionálnym dojmom.

Reklama/advertisment:

Reklama/advertisment:

#6 Sťažovanie sa na šéfa či kolegov

Nesnažte sa v práci stiahnuť niekoho na druhú stranu. Takýmto spôsobom len zbytočne rozvírite vody. Ak máte s niekým problém, skúste to vyriešiť spolu, ako dvaja dospelí a zrelí ľudia. Otvorene sa porozprávate. Tak najskôr prídete na najvhodnejšie riešenie.

#7 Kritika stratégie spoločnosti

Vždy sa najlepšie kritizuje to, čo nemusíme robiť sami. Ak si myslíte, že manažér je neschopný, skúste miesto spŕšky “oprávnenej” kritiky prísť na rozumné riešenie. Každý nápad sa cení. Okrem toho uvidíte, že niečo skutočne riešiť je oveľa ťažšie než kritizovať.