Reklama/advertisment:
Aj vedieť sa pýtať je umenie. Miesto toho, aby ste sa spýtali: “Má niekto nejaké otázky?” sa skúste spýtať inak: “Aké máte otázky?” Tí, ktorí sa potrebujú niečo spýtať, príjmu druhý spôsob pýtania sa oveľa otvorenejšie.
#7 Ľudia sa chcú cítiť potrební
Reklama/advertisment:
Rada od managera takmer 300- členného týmu: Ľudia sa chcú cítiť potrební. Preto k ním pristupujem tak, aby mali pocit, že sa bez nich nezaobídem. Keď idem za hocikým, úprimne mu poviem: “Potrebujem tvoju pomoc.” Ľudia sú tak viac otvorení a snažia sa mi vyjsť v ústrety.
#8 Nie je to v poriadku
Ak sa vám niekto ospravedlňuje, nikdy nehovorte “Nič sa nestalo.” Určite sa niečo stalo, preto sa vám ten druhý ospravedlňuje. Miesto tejto zaužívanej odpovede, zvoľte iný variant: “Ďakujem. Som rada/a, že si sa ospravedlnil/a.”
Reklama/advertisment:
Reklama/advertisment:
Pre Quar.sk napísala Mia.
Zdroj: reddit.com