Reklama/advertisment:
Ľudia sú zvyknutí sťažovať sa na všetko. Aj na to, čo by vás ani vo sne nenapadlo. Preto pracovať s ľuďmi je neraz poriadna fuška. Nesmie vám chýbať asertivita, musíte sa stále usmievať a myslieť na jedno. Zákazník má vždy pravdu. A to aj vtedy, keď ju vôbec nemá.
Reklama/advertisment:
Vybrali sme pre vás tie najlepšie sťažnosti, pri ktorých budete radi, že nie ste na strane predajcu či operátora. Prajeme vám príjemnú zábavu!
Zákazník: “Dobrý deň! Prišiel som vám vrátiť zapaľovač. Vôbec nefunguje!”
Reklama/advertisment:
Reklama/advertisment:
Predavačka: “Ale mi tu zapaľovače vôbec nepredávame.”
Zákazník: “Vidíte, nič neviete robiť poriadne. To všetko je vaša chyba!”
Zákazník (volá na zákaznícku linku): “Moja, daj mi tam nejakého technika.”
Operátorka: “Ale ja som technik. Rada vám odpoviem na vaše otázky.”
Zákazník: “To nemôže byť pravda. Nemôžeš byť technik. Si predsa žena, a ženy nič nevedia!”
Zákazníčka: “Dobrý deň. Prosím si vanilkovú zmrzlinu s arašidovým maslom a oplátkami.”
Predavač: “Nech sa páči, madam.”
Zákazníčka: “Dúfam, že tam nie sú oriešky, viete, som na ne šialene alergická.”
Predavač: “Samozrejme, že sú tam. Objednali ste si ich s arašidovým maslom.”
Zákazníčka: “Chceli ste ma zavraždiť! Volám políciu.”
Zákazník: “Prosím si jeden vegetariánsky burger.”
Predavač: “Prosíte si naň aj syr?”
Zákazník: “To nemyslíte vážne. Syr sa vyrába z mlieka kráv, ktoré strašne trpia. Využívajú ich a týrajú. V žiadnom prípade.”