Toto sú tie najbizarnejšie požiadavky zákazníkov, z ktorých pôjdete do kolien

0
Photo by rawpixel.com on Unsplash

Reklama/advertisment:

Ľudia sú zvyknutí sťažovať sa na všetko. Aj na to, čo by vás ani vo sne nenapadlo. Preto pracovať s ľuďmi je neraz poriadna fuška. Nesmie vám chýbať asertivita, musíte sa stále usmievať a myslieť na jedno. Zákazník má vždy pravdu. A to aj vtedy, keď ju vôbec nemá.

Reklama/advertisment:

Vybrali sme pre vás tie najlepšie sťažnosti, pri ktorých budete radi, že nie ste na strane predajcu či operátora. Prajeme vám príjemnú zábavu!

Zákazník: “Dobrý deň! Prišiel som vám vrátiť zapaľovač. Vôbec nefunguje!”

Reklama/advertisment:

Reklama/advertisment:

Predavačka: “Ale mi tu zapaľovače vôbec nepredávame.”

Zákazník: “Vidíte, nič neviete robiť poriadne. To všetko je vaša chyba!”


pixabay.com

Zákazník (volá na zákaznícku linku): “Moja, daj mi tam nejakého technika.”

Operátorka: “Ale ja som technik. Rada vám odpoviem na vaše otázky.”

Zákazník: “To nemôže byť pravda. Nemôžeš byť technik. Si predsa žena, a ženy nič nevedia!”


Zákazníčka: “Dobrý deň. Prosím si vanilkovú zmrzlinu s arašidovým maslom a oplátkami.”

Predavač: “Nech sa páči, madam.”

Zákazníčka: “Dúfam, že tam nie sú oriešky, viete, som na ne šialene alergická.”

Predavač: “Samozrejme, že sú tam. Objednali ste si ich s arašidovým maslom.” 

Zákazníčka: “Chceli ste ma zavraždiť! Volám políciu.”


pixabay.com

Zákazník: “Prosím si jeden vegetariánsky burger.”

Predavač: “Prosíte si naň aj syr?”

Zákazník: “To nemyslíte vážne. Syr sa vyrába z mlieka kráv, ktoré strašne trpia. Využívajú ich a týrajú. V žiadnom prípade.”